-
Zarząd ROD Rodzinny Ogród Działkowy "Wisienka" zaprasza na
Początek obrad:
Walne zebranie sprawozdawczo – wyborcze,
które odbędzie się w dniu: 15-05-2024 w DK „Relax” ul. Rydzowa 5
W I terminie godz. 16:00
W II terminie godz. 16:30
• Zgodnie z § 62 ust. 1 statutu PZD uchwały zebrań odbytych w drugim terminie, co najmniej pół godziny po wyznaczonej godzinie rozpoczęcia w pierwszym terminie, są ważne bez względu na liczbę członków zwyczajnych PZD obecnych na tym zebraniu.
• Przepis dotyczący II terminu nie ma zastosowania dla konfederacji delegatów.
• Zgodnie z § 56 ust. 2 statutu PZD prawo udziału w walnym zebraniu ma wyłącznie członek zwyczajowy PZD w danym ROD i wykluczone jest zastępstwo lub działanie przez pełnomocników. Każdy członek PZD zaproszony na walne zebranie musi mieć ze sobą dowód tożsamości, który może być sprawdzany przy podpisywaniu listy obecności.
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD
1. Otwarcie zebrania.
2. Wybór Przewodniczącego i Prezydium zebrania. Wyznaczenie protokolanta.
3. Zatwierdzenie regulaminu zebrania.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Wybór Komisji Mandatowej, Komisji Uchwał i Wniosków oraz Komisji Wyborczej.
6. Sprawozdanie Zarządu ROD z działalności za 2023 r. (merytoryczne i finansowe) oraz za kadencję.
7. Informacja zarządu ROD o wynikach kontroli prowadzonej w ROD w 2023 roku
8. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej ROD za 2023 r. i za kadencję.
9. Ocena działalności Zarządu ROD za 2023 r. i za kadencję przez Komisję Rewizyjną ROD wraz z wnioskami.
10. Sprawozdanie Komisji Mandatowej.
11. Projekt programu działania na kadencję 2024-2028 i projekt planu pracy na 2024 r.
12. Projekty opłat ogrodowych na 2024 r.
13. Projekt preliminarza finansowego ROD na 2024 r. i ocena przez Komisję Rewizyjną ROD.
14. Dyskusja.
15. Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków, głosowania nad uchwałami w sprawach:
15.1. Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Zarządu ROD za 2023 r. i za okres kadencji,
15.2. Zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 r.,
15.3. Udzielenia absolutorium ustępującemu zarządowi ROD,
15.4. Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej ROD za 2023 r. i za okres kadencji,
15.5. Uchwalenia programu działania na kadencję i planu pracy na 2024 r.,
15.6. Uchwalenia opłat ogrodowych i terminu ich wnoszenia w 2024 r.,
15.7. Uchwalenie realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa sieci wodociągowej"
15.8. Uchwalenia innych uchwał dotyczących działalności ogrodu,
15.9. Uchwalenia preliminarza finansowego na 2024 r.
16. Ustalenie składów liczbowych Zarządu ROD i Komisji Rewizyjnej ROD.
17. Sprawozdanie Komisji Wyborczej- przedstawienie kandydatów do organów ROD i na delegatów na Okręgowy Zjazd Delegatów PZD.
18. Wybory członków Zarządu ROD, Komisji Rewizyjnej PZD i delegatów na Okręgowy Zjazd Delegatów. Ogłoszenie wyniku wyborów.
19. Przerwa w obradach. Pierwsze posiedzenia organów ROD.
20. Sprawy różne.
21. Zakończenie obrad.
Materiały sprawozdawcze dostępne są do wglądu w dniach 07-05-2024 do 08-05-2024 w godzinach od: 17:00 do: 17:30 w DK "Relax" ul. Rydzowa 5
dn.5.05.2024 -
Zarząd ROD Rodzinny Ogród Działkowy "Wisienka"
zaprasza na Walne zebranie sprawozdawczo – wyborcze
Walne zebranie sprawozdawczo – wyborcze odbędzie się w dniu: 15-03-2024 r. w DK „Relax” ul. Rydzowa 5
Początek obrad:
W I terminie godz. 16:00
W II terminie godz. 16:30
** Zgodnie z § 62 ust. 1 statutu PZD uchwały zebrań odbytych w drugim terminie, co najmniej pół godziny po wyznaczonej godzinie rozpoczęcia w pierwszym terminie, są ważne bez względu na liczbę członków zwyczajnych PZD obecnych na tym zebraniu.
*** Przepis dotyczący II terminu nie ma zastosowania dla konfederacji delegatów.
*** Zgodnie z § 56 ust. 2 statutu PZD prawo udziału w walnym zebraniu ma wyłącznie członek zwyczajowy PZD w danym ROD i wykluczone jest zastępstwo lub działanie przez pełnomocników.
Każdy członek PZD zaproszony na walne zebranie musi mieć ze sobą dowód tożsamości, który może być sprawdzany przy podpisywaniu listy obecności.
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD
1. Otwarcie zebrania.
2. Wybór Przewodniczącego i Prezydium zebrania. Wyznaczenie protokolanta.
3. Zatwierdzenie regulaminu zebrania.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Wybór Komisji Mandatowej, Komisji Uchwał i Wniosków oraz Komisji Wyborczej.
6. Sprawozdanie Zarządu ROD z działalności za 2023 r. (merytoryczne i finansowe).
7. Informacja zarządu ROD o wynikach kontroli przeprowadzonej w ROD w2023 roku.
8. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej ROD za 2023 r. i za kadencję.
9. Ocena działalności Zarządu ROD za 2023 r. i za kadencję przez Komisję Rewizyjną ROD wraz z wnioskami.
10. Sprawozdanie Komisji Mandatowej..
11. Projekt programu działania na kadencję 2024-2028 i projekt planu pracy na 2024 r.
12. Projekty opłat ogrodowych na 2024 r.:
13. Projekt preliminarza finansowego ROD na 2024 r. i ocena przez Komisję Rewizyjną ROD..
14. Dyskusja.
15. Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków, głosowania nad uchwałami w sprawach:
16. 1) Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Zarządu ROD za 2023 r. i za okres kadencji,.
17. 2) Zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 r.,
18. 3) Udzielenia absolutorium ustępującemu zarządowi ROD,
19. 4) Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej ROD za 2023 r. i za okres kadencji,.
20. 5) Uchwalenia programu działania na kadencję i planu pracy na 2024 r.,,
21. 6) Uchwalenia opłat ogrodowych i terminu ich wnoszenia w 2024 r.,.
22. 7) Uchwalenie realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci Wodociągowej”
23. 8) Uchwalenie realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ogrodzenia ogrodu”
24. 9) Uchwalenia innych uchwał dotyczących działalności ogrodu,
25. 10) Uchwalenia preliminarza finansowego na 2024 r.
26. Ustalenie składów liczbowych Zarządu ROD i Komisji Rewizyjnej ROD..
27. Sprawozdanie Komisji Wyborczej przedstawienie kandydatów do organów ROD i na delegatów na Okręgowy Zjazd Delegatów PZD..
28. Wybory członków Zarządu ROD, Komisji Rewizyjnej PZD i delegatów na Okręgowy Zjazd Delegatów. Ogłoszenie wyniku wyborów.
29. Sprawy różne.
30. Zakończenie obrad.
Materiały sprawozdawcze dostępne są do wglądu w dniach 28-02-2024 do 29-02-2024 w godzinach od: 17:00 do: 18:00 w DK "Relax ul. Rydzowa 5
dn.20.01.2024 -
Zarząd ROD Wisienka informuje, że w dniu 27 kwietnia 2023 w DK Relax Rydzowa 5 odbędzie się Walne Zebranie Sprawozdawcze działkowców.
Pierwszy termin 17.45
Drugi termin 18.15.
Szczegóły zebrania zostały wysłane pocztą elektroniczną oraz zostały wywieszone na tablicach informacyjnych na każdym sektorze
dn.12.04.2023 -
Drodzy Działkowcy
Zaczynamy nowy sezon.
Próbne odkręcenie wody nastąpi w dn. 22 kwietnia br. - bliższe informacje u gospodarzy sektorów.
Prosimy o wcześniejsze dokładne sprawdzenie własnej instalacji wodociągowej. Stwierdzone po odkręceniu wody wycieki spowodują niestety zamknięcie dopływu ponownie.
dn.5.04.2023 -
Przedstawiamy Państwu projekt budowy sieci elektrycznej i schematy zasilania w poszczególnych sektorach:
- sektor 1 - sektor 1
- sektor 2 - sektor 2
- sektor 3 i 4 - sektor 3 i 4
- sektor 5 - sektor 5
dn.27.11.2022 -
Uwaga!!!
Nadzwyczajne Walne Zebranie w sprawie realizacji zadania inwestycyjnego pn. „ BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ” odbędzie się w dniu 6 grudnia br. w Domu Kultury "RELAX", Łódź, ul. Rydzowa 5
Pierwszy termin - godz. 17.00
Drugi termin - godz. 17.30
* Zgodnie z § 62 ust. 1 statutu PZD uchwały zebrań odbytych w drugim terminie, co najmniej pół godziny po wyznaczonej godzinie rozpoczęcia w pierwszym terminie, są ważne bez względu na liczbę członków zwyczajnych PZD obecnych na tym zebraniu.
*Zgodnie z § 56 ust. 2 statutu PZD prawo udziału w walnym zebraniu ma wyłącznie członek zwyczajowy PZD w danym ROD i wykluczone jest zastępstwo lub działanie przez pełnomocników. Każdy członek PZD zaproszony na walne zebranie musi mieć ze sobą dowód tożsamości, który może być sprawdzany przy podpisywaniu listy obecności.
dn.7.11.2022 -
Przedstawiamy Państwu projekt budowy sieci wodociągowej w poszczególnych sektorach:
- sektor 1
- sektor 2
- sektor 3 i 4
- sektor 5 uaktualnione: 17.04.2023r.
dn.12.09.2022 -
UWAGA
W sobotę, 28 maja 2022 r. od g. 11.00 odbędzie się przegląd działek.
Obecność działkowców jest wskazana
dn.18.05.2022 -
Dyrekcja i nauczyciele Szkoły Postawowej nr 182 oraz Zarząd ROD "Wisienka" są bardzo wdzięczni działkowcom, którzy wzięli udział w akcji zbiórki roślin.
Rośliny zostały już przekazane do szkoły.
Dziękujemy bardzo
dn.17.05.2022 -
W dniu 12 maja 2022 roku w godzinach 16.00 – 17.00 zostanie podstawiony samochód na odpady bio dla sektorów V, IV, III
W dniu 13 maja 2022 roku w godzinach 16.00 – 17.00 zostanie podstawiony samochód na odpady bio dla sektorów II, I.
Przypominamy, że zostały wystawione noty opłat ogrodowych. Działkowcy, którzy dostarczyli do Zarządu ogrodu adres e-mail otrzymali je elektronicznie. Pozostali działkowcy proszeni są o ich odbiór od gospodarzy
dn.5.05.2022 - Zgodnie z sugestią działkowców, informujemy Państwa z wyprzedzeniem o planowanym na 24 kwietnia 2022 r. pierwszym próbnym odkręceniu wody od godz. 12.00 zaczynając od sektora I.
Do tego czasu każdy działkowiec proszony jest o przygotowanie się: założenie wodomierza (jeśli jest zdjęty) oraz o zamknięcie zaworów spustowych na swojej działce, aby zapobiec niechcianym wyciekom wody.
Gospodarz każdego sektora zobowiązany jest do spisania do tego czasu z wodomierzy stanu zużycia wody.
Obecność obowiązkowa.
Zarząd ROD „Wisienka”>
dn.7.04.2022 -  
Rodzinny Ogród Działkowy "Wisienka"
zaprasza na
Walne Zebranie Sprawozdawcze
w dniu 23-04-2022 na terenie kortów tenisowych przy K.S. „Elta” w Łodzi przy ul. Rojnej 46A
Początek obrad:
W I terminie godz. 15:30
W II terminie godz. 16:00* Zgodnie z § 62 ust. 1 statutu PZD uchwały zebrań odbytych w drugim terminie, co najmniej pół godziny po wyznaczonej godzinie rozpoczęcia w pierwszym terminie, są ważne bez względu na liczbę członków zwyczajnych PZD obecnych na tym zebraniu.
* Przepis dotyczący II terminu nie ma zastosowania dla konfederacji delegatów.
*Zgodnie z § 56 ust. 2 statutu PZD prawo udziału w walnym zebraniu ma wyłącznie członek zwyczajowy PZD w danym ROD i wykluczone jest zastępstwo lub działanie przez pełnomocników. Każdy członek PZD zaproszony na walne zebranie musi mieć ze sobą dowód tożsamości, który może być sprawdzany przy podpisywaniu listy obecności.
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD
1. Otwarcie zebrania.
2. Wybór Przewodniczącego i Prezydium zebrania. Wyznaczenie protokolanta.
3. Zatwierdzenie regulaminu walnego zebrania sprawozdawczego.
4. Zatwierdzenie porządku obrad.
5. Wybór Komisji Mandatowej, Komisji Uchwał i Wniosków oraz Komisji Wyborczej.
6. Sprawozdanie Zarządu ROD z działalności za 2021 r. (merytoryczne i finansowe).
7. Sprawozdanie Komisji Mandatowej.
8. Informacja zarządu ROD o wynikach kontroli prowadzonej w ROD w okresie sprawozdawczym.
9. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej ROD za 2021 r.
10. Ocena działalności Zarządu ROD za 2021 r. przez Komisję Rewizyjną ROD wraz z wnioskami.
11. Dyskusja.
12. Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków, przedstawienie projektów uchwał i głosowania w sprawach:
12.1. Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Zarządu ROD za 2021r.
12.2. Zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2021 r.
12.3. Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej ROD w 2021 r.
13. Projekt planu pracy na 2022 r.
14. Projekt preliminarzy finansowych ROD na 2022 r.
15. Ocena preliminarza finansowego ROD na 2022 r. przez Komisję Rewizyjną ROD.
16. Dyskusja.
17. Zatwierdzenie kooptacji członka(-ów) do składu organu ROD.
18. Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków, przedstawienie projektów uchwał i głosowania w sprawach:
18.1. Uchwalenie opłat ogrodowych i terminu ich wnoszenia w 2022 r.
18.2. Uchwalenie innych uchwał dotyczących działalności ogrodu.
18.3. Uchwalenie planu pracy na 2022 r.
18.4. Uchwalenie preliminarza finansowego na 2022 r.
19. Sprawy różne.
20. Zakończenie obrad.
Materiały sprawozdawcze dostępne są do wglądu w dniach:
dn.30.03.2022
13-04-2022 w godzinach od 13:00 do 15:00
14-04-2022 w godzinach od 16:00 do 18:00
w DK Relax Łódź ul. Rydzowa 5 - Przedstawiamy ostateczną wersję Planu Zagospodarowania Ogrodu.
Plan ten został dostarczony do OŁ PZD. Po zaakceptowaniu Planu przez Okręg, każdy działkowiec otrzyma aneks z aktualną powierzchnią działki oraz jej numerem.
Plan zagospodarowania terenu ROD "Wisienka"dn.29.11.2021 - Informujemy, że:
- w dniu 21 października br. w godz. 16.00 - podstawiony zostanie samochód obierający odpady bio dla sektora III, IV, V.
- w dniu 22 października br. w godz. 16.00 - podstawiony zostanie samochód obierający odpady bio dla sektora I, II.
W dn.23 października br w godzinach popołudniowych nastąpi zakręcenie wody na wszystkich sektorach.
Prosimy działkowców o udostępnienie wodomierzy do odczytu ich stanu.
dn.28.09.2021 - W związku ze zmianami w obostrzeniach epidemiologicznych i stopniowym ich łagodzeniem, Zarząd ROD "Wisienka" w Łodzi podjął decyzję o wznowieniu części prac na terenie ogrodu.
Zgodnie z sugestią działkowców, informujemy Państwa z wyprzedzeniem o planowanym na 8 maja 2021 r. pierwszym próbnym odkręceniu wody.
Do tego czasu każdy działkowiec proszony jest o przygotowanie się: założenie wodomierza, jeśli jest zdjęty, oraz o zamknięcie zaworów spustowych na swojej działce, aby zapobiec niechcianym wyciekom wody. Gospodarz każdego sektora zobowiązany jest do spisania do tego czasu z wodomierzy stanu zużycia wody.
Ze względu na trwające obostrzenia i zakaz tworzenia zgromadzeń, Zarząd nie wymaga od działkowców przybycia na działkę w dniu próbnego odkręcenia wody, ale upoważnia gospodarzy sektora oraz członków Zarządu do wejścia na teren działek, celem spisania stanu licznika oraz sprawdzenia czy nie cieknie woda, nawet pod nieobecność działkowca. Odkręcenie wody 8 maja uzależnione jest od tego, czy wszyscy gospodarze i działkowcy dokonają niezbędnych przygotowań. Jeśli okaże się, że gdzieś wylewa się woda, woda na danym sektorze zostanie ponownie zakręcona do czasu naprawy usterki.
Ponadto informujemy, że w najbliższym czasie w sektorach I - IV pojawi się geodeta, aby dokonać pomiarów dotyczących miejsca położenia głównych rur doprowadzających wodę, celem naniesienia danych na plan zagospodarowania przestrzennego. Dzięki temu zostanie dokonana inwentaryzacja rur, co umożliwi ich modernizację w późniejszym terminie.
Dodatkowo w najbliższym czasie w sektorach I - IV pojawi się dendrolog, z którym współpracuje ogród, który ponownie przejrzy drzewa znajdujące się w ROD "Wisienka" w Łodzi pod kątem wskazania konarów i gałęzi wymagających usunięcia.
Nie wymagamy od Państwa obecności w tym czasie na działce, ale upoważniamy dendrologa do wejścia na teren wszystkich działek w celu dokonania przez niego oceny znajdujących się tam drzew, nawet pod nieobecność działkowców. Dendrolog oznaczy farbą drzewa wymagające ścięcia suchych gałęzi. Następnie skontaktujemy się z działkowcami, u których wskazano takie drzewa, aby omówić sytuację.
Każdy działkowiec sam podejmie decyzję, czy chce, aby wskazane u niego suche gałęzie wyciął współpracujący z nami dendrolog, który poinformuje o związanych z tym kosztach, czy rezygnuje z tej usługi. Podany przez dendrologa koszt będzie obejmował również uprzątnięcie ściętych gałęzi i wywiezienie ich poza teren ogrodu. Działkowiec może również dokonać zabiegów pielęgnacyjnych drzew we własnym zakresie.
Przypominamy jednocześnie, że za stan drzew znajdujących się na dzierżawionej działce, odpowiada działkowiec i to on ponosi koszty związane z przycięciem gałęzi. Osoby, które odmówią dokonania ścięcia suchych gałęzi powinny pamiętać, że to one odpowiadają za bezpieczeństwo na swojej działce.
Dendrolog w pierwszej kolejności zajmie się usuwaniem suchych gałęzi z drzew znajdujących się na terenie wspólnym należącym do ROD "Wisienka", a dopiero po uzyskaniu informacji, którzy działkowcy chcą skorzystać z jego usług, zajmie się usuwaniem gałęzi na poszczególnych działkach.
Jeśli ktoś nie wyraża zgody na to, aby gospodarz i dendrolog weszli na teren jego działki pod jego nieobecność, powinien jak najszybciej powiadomić o tym Zarząd. Przypominamy nas adres mailowy: rodwisienkalodz@pzd.pl
Informacje dotyczące SEKTORA V
Z uwagi na problemy występujące w sektorze nr V, prace dotyczące inwentaryzacji rur i usuwania suchych gałęzi zostają wstrzymane w tym sektorze do odwołania. Część działkowców sektora nr V nadal ma zastrzeżenia co do proponowanego planu zagospodarowania przestrzennego sektora. Na chwilę obecną nie są jeszcze ustalone ostatecznie granice jednej z działek, gdyż działkowiec nie zgadza się na żadną z przedstawionych mu propozycji. Zarząd ROD "Wisienka" nie jest w związku z tym w stanie zaplanować, gdzie dokładnie powinny zostać położone rury z wodą oraz które drzewa wymagające ewentualnych zabiegów dendrologa, znajdują się na terenie wspólnym, a które na terenie działkowca. Stąd decyzja o wstrzymaniu prac w tym sektorze.
dn.28.04.2021 - Drodzy Działkowcy.
Miło nam zakomunikować, że dzięki ogromnej pracy Okręgu Łódzkiego, Zarządom ROD „Wisienka” obecnemu jak i poprzednich w dniu 5 marca 2021 roku został podpisany akt notarialny po nr Rep. A nr 626/2021.
Mocą tego aktu gmina Miasto Łódź oddała Polskiemu Związkowi Działkowców w nieodpłatne użytkowanie na czas nieoznaczony nieruchomości, na których zlokalizowana jest część ROD „Wisienka”
Dodatkowo w dniu 5 marca 2021 otrzymaliśmy decyzję administracyjną stwierdzającą nieodpłatne nabycie pozostałych terenów znajdujących się w użytkowaniu ROD „Wisienka”
dn.9.03.2021 - Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi wynikami pracy geodety.
Prosimy o zgłaszanie ewentualnych uwag.Projekt zagospodarowania terenu ROD "Wisienka"
dn.17.12.2020 - Zgodnie z planem rozpoczynamy pomiary geodezyjne.
Zmierzone zostało już ogrodzenie działek.
W dn. 25.11.br. (środa) geodeta będzie mierzył działki i altany w sektorze 2.
Możecie Państwo pobrać kołki u gospodarza sektora lub w zaprzyjaźnionym sklepie.
Co prawda obecność właścicieli nie jest obowiązkowa, ale bardzo zachęcamy jednak do przybycia na teren działki.
dn. 22.11.2020 - W dniu 28 listopada 2020 roku (sobota) o godzinie 10.00 przy sektorze I będzie czekał ogrodnik na worki zawierające tylko liście...
dn. 22.11.2020 - Na terenie naszego ogrodu będą prowadzone prace geodezyjne.
Geodeta zaczyna opomiarowanie w 24 października br. (sobota) od sektora I.
Zmienią się także numery działek. W związku z tym prosimy o dostarczenie tabliczek z numerami działek do gospodarzy sektorów.
Przepraszamy za wszystkie utrudnienia z tym związane.
dn. 19.10.2020 - W dniu 17 października 2020 r. w godzinach popołudniowych zostanie zakręcona woda na wszystkich sektorach.
Dokładna godzina zostanie podana na tablicy ogłoszeń każdego sektora. Prosimy działkowców o udostępnienie wodomierzy do odczytu ich stanu.
W dniu 31 października 2020 r od godziny 8.00 zostanie podstawiony kontener na odpady bio. Tylko bio.
dn. 13.10.2020 - Zarząd ROD „Wisienka” dziękuje wszystkim uczestnikom Walnego Zebrania za przybycie i wspaniałą atmosferę.
Mimo panującej epidemii, w reżimie sanitarnym udało się podjąć ważne decyzje. Dzięki temu Zarząd może realizować założone na ten rok plany pracy i inicjować działania służące rozwojowi naszego ogrodu.
dn. 30.09.2020 - Walne Zebranie Delegatów w ROD „Wisienka” odbędzie się w dn. 30 września 2020 r.w DK Relax ul. Rydzowa 5 o godz. 17.00
Na zebranie zapraszamy wyłącznie wybranych delegatów z poszczególnych sektorów.
Przypominamy, że w związku z sytuacją epidemiologiczną na zebraniu obowiązują zasady zakrywania ust i nosa oraz 1,5 metrowa odległość między uczestnikami.
Zarząd ROD „Wisienka
dn. 16.09.2020 - Uwaga!!!
Zmiana adresu e-mail. Nasz nowy adres:
rodwisienkalodz@pzd.pl - Szanowni Działkowcy,
Z powodu pandemii nie ma możliwości zorganizowania Walnego Zebrania w tradycyjny sposób.
Bez Waszej zgody Zarząd ROD "Wisienka" nie może realizować planu na rok 2020, a także niezbędnych inwestycji.
Zarząd proponuje zorganizowanie Walnego Zebrania metodą korespondencyjną.
Prosimy Państwa o wyrażenie opinii w tej sprawie.
Na Waszą zgodę lub sprzeciw czekamy w zaprzyjaźnionym sklepie do końca bieżącego tygodnia w godz. 6.00-17.00.
Już ok. 30 % działkowców wyraziło swoją opinię. - W związku z zamiarem odkręcenia wody Zarząd ROD "Wisienka" prosi wszystkich działkowców z sektorów 2 i 4 do przybycia na teren działki w celu sprawdzenia i zabezpieczenia sieci i ujęć wewnętrznych przed zalaniem.
Przypominamy, że użytkownik odpowiada za sprawność techniczną sieci wodociągowej na terenie działki. - ZARZĄD ROD „WISIENKA” NA ZEBRANIU W DNIU 19 MARCA 2020 ROKU PODJĄŁ NASTĘPUJĄCE DECYZJE (podstawa prawna: Uchwała nr 44/2020 z dn. 11 marca 2020 r. KZ PZD):
1. Walne zebranie sprawozdawcze z dnia 26 marca 2020 roku zostało odwołane i przesunięte na najbliższy możliwy termin 2. Opłaty ogrodowe zostają ustalone nie wyższe niż w roku 2019 i wynoszą:
- ogrodowa 0,80 zł,
- członkowska 6 zł ,
- inwestycyjna 0,30 zł
- partycypacja 0,08 zł ,
- śmieci 109,50 zł.
W/w opłaty wnosimy od dnia 25 marca 2020 do 31 maja 2020 roku. Są to opłaty częściowe, więc po walnym zebraniu zostaną uzupełnione o brakujące kwoty tj. partycypacja 0,01 zł, śmieci 140,50 zł, abonament wody 10 zł, oraz inwestycyjna 130 zł.
Noty oraz kwoty przypadające na działkowca można uzyskać mailem lub w zaprzyjaźnionym sklepie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. (Pamiętamy o aktualnym numerze działki)
3. Rozpoczęcie sezonu 2020 wraz z odkręceniem wody Zarząd planuje na dzień 18 kwietnia 2020 ( w zależności od pogody)
4. Kontener na wszystkie odpady jest wstępnie przygotowany na dzień 25 kwietnia 2020.
5. Ze względu na Ustawę śmieciową i związaną z tym konieczną segregację śmieci, planowany jest w miesiącu kwietniu zakup pojemników do segregacji odpadów typu „dzwon”.
6. Planowane jest w ok. miesiąca czerwca - lipca wykonanie opomiarowania działek i sektorów celem przygotowania w 2021 nowego planu zagospodarowania ROD „Wisienka”. - UWAGA!
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym oraz koniecznością zminimalizowania zagrożeń dla działkowców i ich rodzin, Krajowy Zarząd PZD wydał zalecenie, aby Zarządy ROD przesunęły termin zwołanych walnych zebrań.
Zarząd ROD "Wisienka" w najbliższym czasie podejmie stosowne decyzje i bezzwłocznie o nich Państwa poinformuje.
Prosimy śledzić komunikaty na fb oraz tablicach ogłoszeń
- Walne Zebranie Sprawozdawcze w ROD "Wisienka" odbędzie się w dniu 26 marca 2020 r.
I termin - godz. 17.00
II termin - godz.17.30- Materiały sprawozdawcze dostępne są do wglądu w dniach 9-10 marca br w godz. 14.00-17.00 w DK "Relax"
- Do końca lutego br. w zaprzyjaźnionym sklepie czekają na Państwa zaproszenia na Walne Zebranie.
Jeśli to możliwe prosimy o osobisty odbiór. Pozwoli nam to na ograniczenie kosztów wysyłki. - Chcielibyśmy przedstawić przewidywane opłaty na rok 2020
- opłata ogrodowa - 0,80 groszy m2 działki
- opłata partycypacyjna - 0,09 groszy od m2 działki
- opłata remontowa - 0,30 groszy od m2 działki
- opłata członkowska -6 złoty od działki
- śmieci przewidywana opłata - 250 złoty od działki
Termin wpłaty za w/w opłaty 31.05.2020
- opłata za wodę abonament - 10 złoty od działki
- zwik za m3 zużytej wody wg wskazań wodomierza
- opłata na dofinansowanie ogrodu w celu wykonania niezbędnych napraw - 100-150 złoty od działki
Opłata wodna oraz dofinansowanie funduszu rozwoju płatna po zakończonym sezonie ( październik ) - NAJWAŻNIESZE ZADANIA ZARZĄDU NA ROK 2020
• zakończenie sprawy własności gruntów
• modernizacja sieci wodociągowej
• uporządkowanie numeracji działek
NAJWAŻNIESZE ZADANIA ZARZĄDU WYKONANE W ROKU 2019
• zakończenie wszystkich spraw związanych z zaniedbanymi działkami
• pomalowanie furtek i naprawa tablic ogłoszeniowych
• utworzenie strony internetowej oraz fb - WYNIKI GŁOSOWANIA w/s ZMIANY NUMERACJI DZIAŁEK:
frekwencja na dzień 14 stycznia 2020 r wynosi 69,4 %
- za 62
- przeciw 4 głosy
- nie głosowało 29 - Prosimy o zanoszenie związanych worków z liśćmi (tylko liście!!!) pod dąb przy sektorze I. Ogrodnik czeka
- Zarząd ROD „Wisienka” uzgodnił i podpisał porozumienie z Ogrodnikiem znajdującym się przy ul. Rojnej 64.
Treść podpisanego porozumienia:
1. Odbiór worków z liśćmi. W workach nie może być trawy, roślin, gałęzi, owoców, kasztanów, żołędzi itp. Worki będziemy składować przy sektorze I w konkretnie podane przez Zarząd dni.
2. Odbiór gałęzi . Gałęzie związujemy w tzn. „snopek” sznurkiem. „Snopki” z gałęziami będziemy składować przy sektorze I w konkretnie podane przez Zarząd dni. Ogrodnik nie będzie odbierał tui, choinek, bukszpanów, krzewów.
3. Odbiory planowane są przynajmniej 3 razy w tym roku i będą uzgadniane w zależności od potrzeb z przynajmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
Wzorowa postawa działkowców oraz przestrzeganie w/w zasad pozwoli działkowcom na całkowite pozbycie się liści ze swojej działki, a Zarządowi ROD na oszczędności na wynajęciu kontenera na odpady, który wiosną kosztował 1620 zł brutto. Ogrodnik będzie odbierał produkty bio nieodpłatnie i na swój koszt. - Zarząd ROD "Wisienka informuje, że zakręcenie wody na działkach nastąpi w dn. 12 października br.
- Dziękujemy wszystkim uczestnikom zabawy dożynkowej za obecność, wspólne
świętowanie i miłą atmosferę. Życzymy dalszych satysfakcji z owoców
swojej pracy na działkach
- W dniu 21 września 2019 r (sobota) o godz.16.00 w DK Relax w Łodzi ul.
Rydzowa 5 zostanie zorganizowany Dzień Działkowca ROD „Wisienka”. Koszt
udziału w obchodach wynosi 10 złoty od osoby. Szczegółowe informacje
można uzyskać od gospodarza sektora. Termin deklaracji chęci
uczestnictwa oraz wpłaty należy dokonać do dnia 18 sierpnia 2019 r. Po
tym terminie wpłaty oraz deklaracje nie będą przyjmowane
- Zgniatajmy plastikowe butelki, metalowe puszki oraz kartony. Dzięki temu odzyskamy połowę miejsca w pojemniku na odpady. Zadbajmy o środowisko i dajmy dobry przykład innym. Segregujmy plastikowe nakrętki które przekażemy na rzecz Fundacji. Dzięki temu przyczynimy się do zakupu sprzętu rehabilitacyjnego dla niepełnosprawnych dzieci.
- Pod tablicami ogłoszeniowymi w poszczególnych sektorach wystawione są pojemniki na prasę.
Prosimy wypożyczyć, przeczytać i zwrócić.